Posts

Showing posts from September, 2010

SALAM AIDILFITRI!!

Image
Salam Aidifitri!  | oke la...kat rumah xde pon ketupat mcm ni, iklan jek lebih..=)) | Hari ini, September 10, 2010, 1 Syawal menjengah tiba. sory lambat post pulak. ~~Ehehee... ;)) Tahun ni rye umah m,tok....seawal jam 930 pg kami sudah disana [ececee....macam awal sangat laa...haha XD ]. Masa smpai tu sume org xsmpai lagi, ade xde pon fmily kjue, fmily abg g, fmily pksu, ngn family chuno psl mike2 sume tdo umah mktok.ecess..konon xde orang..padahal ramai sangat! mcm nk pecah dh umah mktok. haha...pg td sesi bergambar dgn family. best gile..agak2 kan, aku kot paling cun?? hahaha...xleh blah perasan! lps ni nk cpy sume gmbar ng abg fwz....uish, suke suke!!  =)) lps ni dlm pukul 6, dh nk gerak p umah wan. eeiiii, lagi la syok!!!! dh lme xbalik kampung...rse rndu...=')) uhuk3....nk balik jmpa wan pulak =D ...ma kate mkcik ani pon ade jugak..eeii...duit raye panggil, duit rye panggil..hahaha  =D tahun ni xdapat banyak duit rye =( [isy, spoil sungguh! =P] lps ni nk jln...

wuhuu, dh smpai rumah, uyeay!!!!! =D

ulala~~ sesungguhnya dr tajuk pon org boleh tahu; SAYA SANGAT HAPPY!!!! dah smpai rumah. Ya Allah, punyalah sy xcited tggu hr ni akhirnya smpai jugak umah. xnak ckp pnjang, nk bgtau ni jek...len kali jek la story ye?? tata!!!

ok, maaf.

saya tau, silap saya. saya tau dia marah. saya tau, kawan saya sdih. saya tau, saya dah give up. saya tau, saya serabut. saya tau, ini adalah kali yang terakhir. saya buat dia marah. saya xsengaja. xniat pun nak burukkan keadaan. tp, itu yg jadi. jadi, semua ni silap saya. saya dah buat kawan sy sedih dengan hal ni. jadi, saya give up, sebab saya rasa serabut sangat. ini adalah kali yang terakhir kita akn bicara, so selamat tinggal. mse knal dulu, niat mmg nak balas balik. ok, awal2 lg niat brkawan dh terpesong, so mntak maaf sgt2 ye. sy geram awk main2kan kwn sy. sebab sy knal dia, dan awk xlayak utk buat dia mcm tu. lps knal, sy tau awk xjht sgt. so sy xjd jlnkn plan sy. sy biarkan awk dgn dunia awk dan sy tolong nsihatkn kwn sy utk brtenang dlm wktu yg sme. sy bkn baik sgt, sy bru sedar hakikat tuh *ouch!* jadi sy bukan yg trbaik utk jd pndendam dan si tukang bls dendam...[ecess...fail tatabahasa...] bila keadaan makin tegang, awk gado dgn kwn sy, dia xnk musuh dgn awk...nk km...

Saya bukan anti-sosial, OK??

Oklah. Tajuk mungkin agak garang. Saya mungkin tengah marah. Atau bengang. Atau sakit hati. Atau apa-apa saja mood yg kamu mau. Choose. Saya bukan anti-sosial. Saya mahu semua orang tau itu. Saya hanya manusia biasa yg mungkin agak tidak ordinary tapi mahukan ke'ordinary'an itu. Orang mungkin akan kata saya sombong atau tidak sedar diri, tapi perlukah saya peduli?? Saya hanya mahukan tempat dimana saya dan orang lain di sekeliling saya rasa selesa. Saya tak suka berada dalam keadaan serba salah, dan saya tak mahu orang lain merasakan hal yang sama. Just give me a fair world to live. Tolong jangan judge saya ats pandangan kamu, sila dalami saya dan tengok dari sudut pandangan saya. Jujur, saya letih dengan semua ni. Saya serik dengan perasaan tidak diperlukan. Hal-hal yang semacam, "i just don't belong here, spare me a space for me and myself, don't bulk in my space, stay away from this wuteva-nut," or those wuteva thing yg boleh buat orang prejudis. Saya ...