.SAYA SAYANG AWAK.
.bce post awak . .rasa sedih. .rasa rindu. .rasa sebak. .rasa hilang. .rasa memerlukan. .nak awk kat sini. .nak dgr suara awak bercerita. .berceloteh. .ketawa. .menangis. .depan saya. sungguh saya rindu. tapi sy xnk mse dlu berulang. msti awk pelik kan? knapa sy xnk mse dlu berulang? sbb sy nk ia kekal dlm memori. sebagai memori yang terindah. kalau mase boleh diulang lagi, apa makne memori? apa perlunya kenangan? jadi, sy xnk ia terulang. cukup sekadar saya kata yang saya nak buat memori baru. saya nak buat kenangan baru. yang penting, sy nak kita buat sume memori tu SAMA2. kalau awk bce post ni, sy harap awk tau sy tulis ni dgn harapan. harapan nanti kita jumpa dan spend mse sme2. xkisahla klu utk buat smuanya kta prlukan sminggu, setahun, bahkan selamanya pun... ...sy rela. Sbb sy sgt rndu skarang. dan kalau awk bce post ni jugak, sy harap awk tau, saya tulis entry ni dgn airmata yang ...