selamat tinggal MICET... T.T
Kepada, Roommate yang; ~Comel, ~Manje, ~Caring, ~Lovely ~Sweet, ~Understanding, ~Cool, ~Sporting, ~..dan sangat gedik! Haha ...dan yang pasti...Kak Ila sayang korang... Juga untuk sahabat2 yang sama2 berjuang; ~Yang havoc, ~Yang riuh, ~Yang malu2, ~Yang santai, ~Yang slumber, ~dan yang The BEST!!! ...thanx sebab xpernah lelah untuk sama2 menyokong dalam perang study ni...^^, ....oh ya, tak lupa jugak jejaka2 hensem yang salu lepak kat cfe sme2 malam2... ~Ek hem..jangan nak fikir aneh2 ye.... post ni istimewa untuk korang. =)) Esok dah nak balik. Mood : kosong. Kenapa? Entah. Kecelaruan personaliti? Mental disorder? Tatau. Yang pasti; Bila ingat umah~~ sangat heppy dan, "Oh, xsabarnya saya nak balik! " But bila nak tinggalkan micet~~ "I'm so gonna miss this place, and it will be so damn much!!" ....iye...itu adalah kecelaruan hati seorang siswi yang tengah saaaaaaaaangat bosan keseorangan dalam bilik. ~~Haish, jangan u...